اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

روز پاییزی

.

متن نامه جناب آقای  واحدیان که به عنوان غزل نامه خداحافظی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار " اردکان من " قرار گرفت .



بنام خداوند بخشنده مهربان

با عرض سلام وادب واحترام
سرا پا اگر زرد و پژمرده ایم / ولی دل به پاییز نسپرده ایم
چو گلدان خالی، لب پنجره / پر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود، ما دیده ایم / اگر خون دل بود، ما خورده ایم
دلی سر بلند و سری سر به زیر/ از این دست عمری به سر برده ایم

http://www.yazdrasa.ir/wp-content/uploads/2013/09/%D9%88%D8%A7%D8%AD%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86.jpg
هر چند سلام ،سر آغازخداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید درپیش بودن سلامی نو باشد.
اکنون که مدت ماموریت اینجانب از صدا وسیمای مرکز یزد به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به پایان رسیده است و زمینه برای خدمت بیشتردر آن سنگر برای اینجانب فراهم گردیده ، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ، لطف و همدلی دوستانم در ادارات /سازمانها و ارگانها و کلیه مسولان بزرگوار شهرستان اردکان بویژه امام جمعه محترم حضرت حجه الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی وجناب آقای مهندس کمالی فرماندار محترم و هنرمندان متعهد و ارزشی شهرستان و دوستان عزیزی که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همواره یاریگر اینجانب بوده اند سپاسگزاری می نمایم .


با اذعان به این حقیقت که، آنچه محقق شده،لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این بنده بوده است،کلیه دوستان عزیز ودلسوزم را ، به خدا می سپارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی هایم را با دیده رحمت ، بر من ببخشایند. اگر چه در این مدت هم کم لطفی هایی از طرف برخی به اصطلاح هنرمندان بر اینجانب روا داشته شده است که همه را به خدا سپرده ودست نیاز را بسوی پروردگار متعال گشوده واز او مدد مجویم .
در سایه عنایات امام عصر (عج) وآرزوی سلامتی وتوفیق برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزد منان را دارم .
و من ا…التوفیق
مهدی واحدیان اردکانی


ردکان من ضمن تقدیرو تشکر از زحمات دوست عزیزمان جناب آقای واحدیان که از سنگری فرهنگی ( ارشاد ) به سنگرفرهنگی دیگری( صدا و سیما) نقل مکان نموده اند ، تقدیرو  تشکر نموده و برای ریس آینده این اداره ( جناب آقای زمانیان) آروزی موفقیت و بهروزی را دارد.

نظرات 6 + ارسال نظر
Roli چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:38

سلام مطالب وبلاگتون خوندم خوشم اومد واقعا خسته نباشین
دوست ذاشتی یه سر هم به ما بزن 2 تا مسابقه بزرگ داریم شاید خودت جایزهاشو گرفتی
http://foorush.mihanblog.com/

اردکانی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55

نفر بعدی سرپرسته نه رئیس

منصف یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18

واقعا واحدیان برای فرهنگ وهنر اردکان زحمت کشید وکسب قدرش ندانست . عده ای قانون گریز بر تافتند وهر روز به بهانه های مختلف علیه اش اقدامی کردند

عیدانی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:25

حقیربه نوبه خوداز زحمات خستگی ناپذیر برادر بزرگوار م آقای واحدیان تقدیر نموده و برای دوست هنرمندم آقای زمانیان آرزوی توفیق روز افزون دارم

کریمی پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:07

سلام استاد وبلاگ اداره ارشادبه طرز مرموزی حذف شده آدرس جدیدمون این هستش.اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان اردکان.ershadardakan.blogfa.com

گل دختر سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:10

هرکسی به دردکاری میخورد بنظرمن اقای واحدیان اصلا به درد ریاست ارشادکه همش سروکارش باهنرمنداس نمیخورد ایشالله توکارجدیدش موفق بشه واقای زمانیان عزیزکه بحق مستحق این پست هست توکارش موفق باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد