اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

قاب تصویر



اردکان ، نمادی از آرمان شهر فرهنگ و ادب


نظرات 5 + ارسال نظر
آشنا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:41

سلام استادحمومی پارک بغل مسجدامیرالمومنین مزرعه سیف

حسین حیدریان اردکانی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:30

سلام بر بوستان محله خودمون
سلام بر حاج حسن خودمون
و سلام بر آقا مرتضی خودمون

همشهری چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:32

سلام
حالا یک پیرمرد تو یک پارک در حال خواندن،اردکان را نمادی از آرمان شهر فرهنگ و ادب کرد؟! هیچ نماد دیگری برای شهر پیدا نکردی آقا مرتضی. ببخشیدا، ولی اردکان بزرگ تر از این حرفهاست.

باران چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:34 http://dokhtarebaroonii.blogfa.com

چه جالب بوستان محله خودمونه و من نشناختم....
خیلی قشنگ بود..

سید محمد رفیعی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:19

سلام بر آقای عابدی عزیز

عکس زیبا و قشنگیست.... پیشنهاد میکنم یک شب سری به میدان خاتمی بزنید و از پیر مرد ورزشکار و متفکر آقای مولایی عکس و گزارشی تهیه کنید..ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد