اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

اول مهربانی



تصاویری خاطره انگیز از کتب درسی قدیمی 


درادامه مطلب.... 



 
























نظرات 3 + ارسال نظر
رز آبی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:30

خیلی زیبا بود.دسمریزاد جناب عابدی
تصویر کتاب تعلیمات دینی دوم دبستانش برام خیلی خاطره انگیز بود.بنده در اون سالها گلهای روی کتابو نقاشی کردم و به معلمم تقدیم کردم. واقعا یادش به خیر.
مهر بر شما وهمه ی معلمای مهربون مبارک .

احسانپور سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:17 http://lookbeautiful.mihanblog.com/

سلام
خیلی مطلب جالب بود آقای عابدی عزیزممنون

اردکانی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:28

سلام آقای عابدی

آقای عابدی خواهشمندم در مورد دبستان شاهد که گزینش دانش آموزان آن نمونه بارز تبعیض در یک جامعه است مطلب بگذارید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد