اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

راز انصراف ها !!!!

دیروز در اخبار سراسری هم تایید شد

خبر انصراف تیم والیبال پیشگامان کویر یزد از لیگ برتر والیبال 

دلیل آن هم توچه به زیرساخت های ورزشی استان اعلام شد.


 و اما راز این انصراف ها 



ادامه مطلب....... 

انصراف هم زمان دو تیم از لیگ برتر آنهم از طرف یک باشگاه کمی تا قسمتی تعجب برانگیز است.
با پیشگامان کویر کاری نداریم ، روی سخنم با مجموعه مدیریتی تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان است که با انصراف از لیگ برتر دقیقا همان چیزی را گفتند که یزدی ها گفتند: توجه به زیر ساخت ورزش شهر 
اما:
1- برنامه مدونی برای توجه به زیر ساخت ورزش تعریف شده است ؟ هرچند در بیان دورنماهای فوق العاده ای از توجه پیشگامان کویر به توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی شهر اعلام می شود اما به عنوان یک شهروند از متولیان امر ورزش مخصوصا دوست خویم جناب آقای کارگر می پرسم برنامه زمان بندی و عملیاتی در این خصوص وجود دارد.

2- در این یکی دوسال حتی حضور اردکان در لیگ دسته یک  جانی صدباره به والیبال شهرستان داده بود. روحی که این روزها در مدرسه والیبال ایفا سرام به خوبی شاهد رونق آن هستیم. 
چه تضمینی وجود دارد که این روح مستمر و دائمی در کالبد ورزش شهر دمیده شود

3- مسئولین شهر و مخصوصا جناب آقای فرماندار مجدانه باید پیگیر احقاق حق فروخته شده شهر در لیگ برتر بوده و تا حد امکان پیگیر عمل  موسسه پیشگامان به تعهدات خود باشد.

4- اگر شایعات حجم بالای سرمایه گذاری پیشگامان در اردکان در برابر واگذاری امیتاز تیم لیگ برتری پیشگامان شفق اردکان صحت داشته باشد ، باید روزهای خوشی را برای ورزش اردکان دید

5- تجربه نشان داده است که در بسیاری از مواقع منابع مالی خوبی داریم اما مدیرانی که این منابع را مدیریت و راه بری نمایند نداریم.

6-  از آقای تابش که زحمات زیادی در اسپانسری سال گذشته پیشگامان کشیدند، انتظار می رود که کار را به کاردان سپرده و تا آخر مدیریت و رهبری نمایند.

7- نکند خدای نکرده فردا روزی حسرت موقعیت از دست رفته والیبال شهرمان را بخوریم.

8- کادر تمام بومی سال گذشته تیم نشان داد که اعمتاد به جوانان با لیاقت اردکانی در کنار مربی کارکشته ای چون نادر قاضی عزیز می تواند سربلندی دوباره ای برای والیبال شهر به ارمغان بیاورد

9- و در آخر کلام .... به نظر ما راز انصراف تقریبا همزمان دو تیم پیشگامان کویر از لیگ برتر والیبال چه بود؟؟؟




 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد