اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

آتش عشق

........




آتش نشان شهید



به روایت سومنات 





..

نظرات 3 + ارسال نظر
یک همکار سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:08

ای کاش تمام آنان که ادعای شجاعت و ایثارگری دارند از این شهید بزرگوار می آموختند. روح پر فتوحش قرین رحمت الهی باد.

علی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:36

نظر همکارت درسته . حدود 20 سال پیش در اتوبوس اردکان به تهران بودیم . دریکی از ردیفها یکی از جانبازهای شهر با خانمش نشسته بود . زن چادری با حجابی هم سوار شد که تنها بود . صندلی کناری او یک مرد نامحرم نشسته بود. از آن جانباز خواست که جایش را با او عوض کند. اما آن همشهری جانباز ما حاضر نشد. با خواندن نوشته شما یاد این ماجرا افتادم و بیش از پیش دانستم که فضیلتهایی مثل ایثارگری باید در قلب انسان باشد نه عنوان و لقب نان و آبدار.

دکتر چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:02

بابا ایول این رضا پوردهقان رو دیگه از کجا پیدا کردی. رفتم تو نخش!!!!!!!!!! می شناسمش!! نمی دونستم وبلاگ داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد