اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

عجایب هفت گانه اردکان

.


 عجیب دوم :


گودالی به عمق تاریخ 


ادامه مطلب......



.

اگر پدر بزرگهای ما یاد ندارند ، بی شک پدران ما به خوبی به یاد می آورند که این گودال عریض و عمیق و طویل بر اثر سقوط یک شهاب سنگ  در حدود 20 سال پیش ایجاد نشده است.



اکنون این بزرگترین گودال شهری شاید خاورمیانه نه از طرف هلال احمر تکمیل می شود و نه از طرف شهرداری تهدید جدی به پر شدن 

بیچاره مردم همسایه ، که دو دهه است چشمانشان به جای محتمع فرهنگی ورزشی شهید صحرایی خاک و حاکروبه و ... می بیند.


مطمئن باشید کمی مدیریت بهتر باشد می تواند این مکان را به محلی برای آبروی شهر تبدیل کند.



نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:04

همچین عنوان زدین گفتم چی شده!!!!!!
این که قدیمی شده .
نکنه تازه به چشم شما آمده؟؟؟؟؟؟
خبر که ماهی نیست هروقت از آب بگیری تازه باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد