اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد

 

 

دیشب در همایشی بایسته و شایسته از حائزین رتبه های ممتاز درسی ، ورزشی و فرهنگی (مخصوصا پذیرفته شدگان پزشکی و مهندسی) دبیرستان حضرت سید الشهداء ع شاهد اردکان تجلیل به عمل آمد. 

 

دراین مراسم که با حضور نماینده محترم مردم اردکان در مجلس شواری اسلامی ، فرماندار محترم اولیاء دانش آموزان و تنی چند از مسئولین شهر برگزار شد ، آقای اشرفیان ضمن ارائه گرازشی از عملکرد درخشان دبیرستان در همه زمینه ها مخصوصا کنکور سراسری به بیان طرح ها و برنامه های مختلف اجرا شده در این آموزشگاه پرداخت. 

 

پخش کلیپ فعالیت های آموزشگاه ، ارائه یک دکلمه بهاری به زبان انگلیسی توسط دانش آموز عزیز محمد امین فتوحی ، سخنرانی آقای تابش و اهداء هدایا از دیگر بخش های مراسم دیشب بود.  

  

تصاویر در ادامه مطلب...... 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

تصاویر بیبشتر ، اینجـــــــــــــآ 

 

 

.

نظرات 3 + ارسال نظر
میر پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:10

سلام
چ خوب بود آقای اشرفیان از اولین خروجی های دبیرستانش هم دعوت میکرد تو عکس چهره هایی بودن ک پیام نور قبول شده بودن و تو سالن حضور داشتن یا حتی پشت کنکور بر حسب دانش آموز قدیمی دبیرستان دعوت میکردن بد نبود..بازم نظر خودشونه ولی........

دکتر پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:07

و ای کاش آآآری ای کاش شما هم چهار جلسه کلاس مبتدی گری عکاسی می رفتی تا چهار تا عکس درست و درمون توی این وب می ذاشتی تا فرنگ رفته های مثل این بنده حقیر اینقدر از دست کارهای شما احساس حقارت نکنم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:54

آقای عابدی یک انتقاد ساده از دوستانتان را بر نتافتید اگر در وصف نماینده و آقای اشرفیان میگفتیم واز ایشان تعریف می کردیم خوب بود برادر عزیز انصاف انصاف انصاف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد