اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

افتخاری برای اردکان

 .

  

امروز   

آنچنانکه گفته اند و حتما شما نیز شنیده اید ، افتخاری کم نظیر در تاریخ صنعت اردکان رقم خواهد خورد.  

هرچند یقین دارم این افتخار اما و اگرهایی هم دارد ( نه از نظر صنعتی بلکه از دیدگاه فرهنگی ) اما به عنوان یک اردکانی موجب مباهات خواهد بودکه در شهری زندگی کنم که به همت مسئولین و مردم توانمندش ، اینگونه گوی سبقت را از رقبای نه چندان نجیبش می رباید. 

 

خبر این افتخار را اینجا مرور کنید.   

 

 

سه طرح بزرگ صنعتی اردکان با اعتبارهزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد

 

 

 

.

نظرات 4 + ارسال نظر
دکتر شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:06

ای کاش شهرمون مثل اون قدیمها کوچیک وبی نام و نشون ولی صاف و پاک و بدون آلودگی بود.
صنعتی شدن که دیگه اینقدر خوشحالی نداره.
داره داش مرتضی؟؟

[ بدون نام ] شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:49

بد نیست بدانید که برای دومین بار دستگاه سی تی اسکن خریداری شده از کمکهای مردمی همشهریان از گمرک بجای اردکان از یاسوج سر درآورده .تبریک به مسئولین فسیل شده بهداشت و درمان اردکان
که بجای پیگیری بیشتر به میزشون چسبیدن
باتوجه به تحریمهای فعلی آیا بیمارستان شهرمون قادره صاحب این دستگاه بشه؟

عباس ولم کن شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:15

سلام .دومین دستگاه سی تی اسکن کهبرای اردکان وارد گمرک شده .به بیمارستان خاتم الانبیاء تهران انتقال ونصب شد وبار دیگر میرمحمدی میبدی توانست به سلامتی مردم اردکان ضربه جانانه ای وارد کند.دکتر پور هاشمی فسیل شده وبله قربان گوی نیز اعتراضی نکرد.شما هم الحمدا... با بصیرتید وساکت.

دکتر شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:37

مرتض جون دیگه تا توی کار نیار. این افتخار بزرگ را با اما و اگر ها خراب نکن. اون دفعه هم ما هی نصیحت کردیم ولی فایده نداشت آخر مجبور به هک شدیم. برادر من به قول حضرت آقا شما باید امید و شور و نشاط را به جامعه تزریق کنی ولا غیر.
همه ی شما عزیزان ید واحده هستید لکن امید ما به شما جوانان با بصیرت هست.(با لهجه ی امام راحل)

زیر نظر هستی،متوجه هستی که!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد