اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

زنگ خطر !!!!!!

چند روز گذشته دوستی پیغامی داد به این محتوا  : 

 

برخی نشسته اند و کارشان شده است رصد وبلاگ های اردکانی ...... 

 

 

http://s2.picofile.com/file/7131413438/edameh_matlab.gif

تنها رصد نمی کنند ، تمام روزنوشت ها و نظراتی که بتواند روزی در جایی سندی برای رد یا تایید گروهی قرار گیرد را کپی و ثبت می کنند تا کی گذر پوست به دباغ خانه بیافتد..... 

 

اما ان قلت حقیر:   

1- همه اینها برخاسته از حس شریف احساس تکلیف است . دیشب حاج آقای قرائتی در تلویزیون گفتند نمی دانم چرا برای نمایندگی مجلس که می شود 5000 نفر احساس تکلیف می کنند اما در 30 سال گذشته کسی نیامد پیش من بگوید قرائتی من در خصوص پرداخت زکات ، خمس و .... احساس تکلیف می کنم !!!!!!!!!!!!  

 

2- این روزها برخی دوستان زحمت درج نظر به جای برخی دیگر را می کشند ، که صد البته این کار به گمان همان دوستان از اجری اخروی برخوردار می باشد.   

 

3- فصل الخطاب در هر اظهار نظر و روزنوشتی قطعا باید قانون اساسی باشد و بس  

 اگر هم برخی دوستان  ازهمین الان خیلی سردشان شد محض گرمایش آنان عرض می نمایم که اصل  110 هم قطعا از اصول پر شرافت قانون اساسی است. ( البته معنای التزام عملی هم خیلی خیلی مهم است ) 

 

4- طبیعی است هرچه به انتهای قیف انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و مخصوصا شوراها نزدیک می شویم بد اخلاقی هم قرار است زیاد شود . فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین  

آن چیز که عیان است قدیمی ها می گفتند چه حاجت به بیان است.   

 

5- روزگاری اغیار خون دردل رهبری می کردند اما امروز خواهشا اصدقا حرمت حرفهای مقام معظم رهبری را در عمل ( بله در عمل) نگه دارند .  

 

6- خوشحالیم که در شهری زندگی می کنیم که از صدر تا ذیل مسئولین آن ، آن چنان به خدمت مشغول هستند که فرصتی برای خواندن و یا جواب دادن به اینگونه روزنوشت های کذایی ندارند.   

 

7- حال که سیاست شکست خورده "" بگم بگم "" به "" بگو بگو"" تبدیل شده است و جماعتی متحجر که آن روز مست از بگم بگم ها شده بودند امروز حدیث نبوی و.... میان مردم حلوا حلوا می کنند  

یادمان نرود که هر دو این سیاست ها ( حیف واژه سیاست ) دون شان یک ملت فهیم مسلمان است .  

و آخر :  

از همه بزرگوارانی که با نظرات خصوصی شان ، دلیل راهم می شوند ممنونم  

نظرات 7 + ارسال نظر
علی شاکر جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:59

آقای عابدی
متاسفانه مدتهاست که جمعی در اردکان دنبال این سوژه هامی گردند.
افرادی که می دانم اگر اسمشان را ببرم حتما نظرم را تایید نمی کنید.
فقط دوستانه بگویم که وضع مجازی اردکان این روزها خیلی خطرناک شده است .

سید حسین پایدار اردکانی جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:56 http://zardog1.blogfa.com/post-1402.aspx

ماییم و کهنه دلقی، کاتش در آن توان زد...

اردکانی جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:21

اقا مرتضی زیاد به این حرفها اهمیت نده اخه میگویند دریا کی شود .....خواهشا پیامم راتایید کن

دکتر شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:43

مرتض جان بی خیال سخت نگیر

مهدی شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:03

آقا مرتضی خدا کند هم بگم بگم وهم بگو بگو با نیت خیر باشد وخدا کند نگهه داشتن آبرو فقط برای دیگران نباشد وازاینکه شخصی در جمهوری اسلامی خلافش مشخص می شود خوشحال نشویم وبقول ارد کانیها نیش خنده مان تا بنا گوش باز نشود

امیر علیزاده دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:55 http://amir-alizadeh-ganja.blogfa.com/

سخن از زبان من می گویی جانا..
جناب ما ججونها هم دیگه خسته شدیم..شدیم پیر ایم محافل..کمی مونده تا ابری ترین فصل زندگیمونم تموم بشه..و زمستونی ترین سالهای زندگیمون رو به تعالی است...
درست شبیه کودکی که برای گرفتن جایزه ایی هی بگوید:بگویم!بگویم به بابا

ناشناس سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:59

این مطلب که دیدم مطمئن شدم که بلای که سر من آمد شوخ ینبود .دقیقا پیام ها و سخنان من با یکی از افراد سر شناس اداره ای باعث شد تمام کارهای فرهنگی و مقالاتی که در حد کتاب مجوز داشت .لغو و ایمیلم و ......می تونم بگم تمامی ارتباط الکترونیکیم قطع شد . یار کشی می کنن .واقعا شوخی شوخیش جدی بگیرید .سال ها پیش شاگردی شما می کردم ........ این واقعا هشدار و نمی دونم چرا اردکان اینقد ردر کشو رحساس شده !!!!!!!؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد