اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

ترک عادت

بسم الله الخالق الباری المصور

از قدیم گفته اند : "ترک عادت موجب مرض است "

البته معترفیم که قریب به هشت سالی است که مرض بعد از عادت گرفته ایم. اما بعد از زحمتی که دوستان کشیدند و وبلاگ "" اردکان من "" را هک نمودند.

لطف دوستان مزید بر علت شد و حقیر را به راه اندازی وبی دیگر ترغیب نمود.

البته دراین میان می خواهم از زحمات مدیریت محترم سایت معظم بلاگفا جناب آقای شیرازی و دوستانشان واقعا !!!!! تقدیر و تشکر نمایم که مصداق بارز احترام به مشتری بوده و گوش شنوایشان برای شنیدن درد دلهای یک هک زده همیشه باز بود !!!!!

از خیر بلاگفا گذشتم و عهد کردم که دیگر در هیچ کلاس آموزشی و توصیه ای نامی از بلاگفا نبرم.

از خدا می خواهم دراین آغاز مجدد ، مواظب دستانم باشد تا با لغزیدنش بر روی کیبورد ، دل کسی را تلغزاند.

                                 یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

نظرات 15 + ارسال نظر
کلید شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:02

داش مرتض کجا رفتی یهو؟ بابا چرا اشک مارو در میآری!!!!!!۱ کدوم شیر پاک خورده ای با تو اینکارو کرد؟؟؟
گفتن بچه های بالا بردنت !! گم و گورت کردن؟؟؟ راستشو بگو حاجی ما طاقتشو داریم. اگه اجازه میدی فردا همه در بیت امام جمعه تجمع اعتراض آمیزی داشته باشیم.....نظرت چیه؟؟ غلاااااامم...

سلام برادر:
جو گیر شده ای !!!؟؟؟!!!!!؟؟؟؟!!!

ده روزی برخی دوستان نخواستند در بلاگفا بنویسیم. همین
ممنون از لطفتان

هاتفی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:20

خوش آمدی همکار ارجمند

هامون شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:22

خداروشکر که دوباره شروع کردید.خیلی خوشحال شدم

طالعی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:22

سلام . خوشحالیم که باز با شور و امید وارد شدی .موفق باشی.
یه فردی تو وبلاگ اقای پورروستایی یه کامنت در مورد شما گذاشته خیلی جالبه!!!!

آریان پور شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:54

آقای عابدی بایدسرویس دهنده ای را انتخاب می کردید که خارج ازکشورباشد.

[ بدون نام ] شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:06 http://www.ardakanberooz.blogfa.com

سلام خوش آمدی به وبلاگ من هم سر بزن.

سید حسین پایدار اردکانی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:48

جناب آقا مرتضی درود به شما

خوشحالم از شروع دوباره شما با پنجره ای جدید. برقرار باشید.

اردکانی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:58

با سلام
خوشحالم که بازم می نویسید
اما به نظر شما می شود حرفی را زد که دل کسی نرنجد
به نظر من اینگونه نوشته منافقانه هست وگرنه تا بوده همین بوده حرف حق تلخ بوده
حالا یا باید حرف حق نزنید یا باید باب میل برخی ها حرف بزنین البته که باز هم نمی توانید باب میل همه حرف بزنین
پس به نظر من می بایست می فرمودین ای کاش حرفی غیر از حق نزنم
نه این که کسی ناراحت نشه این معیار مناسبی واسه حرف زدن نیست

مهدی سرکارگر اردکانی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:56 http://shafagh-ardakan.blogfa.com

سلام
خوشحالیم که باز هم برگشتید
ای کاش مسئولین مربوطه هم یا علی گفته و کارشان آغاز میکردند برای رصد و پیگیری این جور قضایا در فضای مجازی

حسین حیدریان اردکانی یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:34

سلام برادر
خیلی خوشحال شدم. مثل همیشه ارادتمند.

عبدالله کمالی اردکانی یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:16

عرض سلام واحترام خدمت شما دوست عزیز
الحق که دلمان برای نوشته هایتان تنگ شده بود قطعا حرکت بر مدار حقانیت دل بعضی را خواهد آزرد ! پس خیلی ذهنتان را مشغول رنجش بعضی از رفقا نکنید ولی مثل قبل و حتی بیشتر در نوشتارتان ضمن رعایت تقوی حرف حق را بزنید .
ارادتمندم

--- یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:01

Phttp://nick.niloblog.com/post/2060

سعید برخورداری یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:18

خوش آمدی که ز آمدنت ، ما را خوش آمد

- یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:49


امام جمعه اشکذر:
طرح انتزاع بخش ندوشن از شهرستان صدوق و الحاق آن به شهرستان میبد متوقف شد

http://www.nasimesadegh.ir/news/%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%87

اخترالسادات پایدار اردکانی یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:55 http://parastarardakan.blogfa.com

سلام معلم عزیز و همکار گرامی نشریه آیینه اردکان.تا به حال با شما از نزدیک ملاقات نداشتم ولی توصیفات شما را از دور و نزدیک شنیده ام.یکی دو دفعه شما را در بیمارستان زیارت کردم ولی راستش مشکوک بودم شما همون آقای عابدی آیینه هستید یا نه به همین دلیل عرض ارادت نکردم.به امید موفقیت روز افزون شما

سلام و عرض ادب خدمت هم شما و هم جامعه خدوم پرستاری شهر:
مدت چهارماهی که مرحوم پدر در اوج بیماری بود به کرات مزاحم همه دوستان دربیمارستان بودم .
از داروخانه گرفته تا آی سی یو
یک شبی هم که خودم بر اثر بریدگی دست مهمان بخش جراحی بودم اما توفیق زیارت نزدیک شما را نداشتم.
کم سعادتی انواعی دارد که این هم یکی از انها ست.
سرفراز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد